23948sdkhjf

Brint-drevet Oslobåd kan ende som ro/ro-skib og kickstarte DFDS’ næste nybygningsprogram

Det fortæller Peder Gellert i det andet af to interviews i anledning af, at han går på pension efter 28 år helt tæt på beslutningerne i DFDS. Det næste store nybygningsprojekt kan således skimtes ude i horisonten – i kølvandet ligger særligt to store input af tonnage som Peder Gellert var dybt involveret i
DFDS forventer svar fra EU om støtte til det projekt, der i 2020 blev lanceret som en brint-drevet Oslobåd under projektnavnet ”Europa Seaways” i løbet af de kommende måneder. Det er dog mere sandsynligt, at projektet materialiseres som et rent ro/ro-skib, fortæller Peder Gellert, Executive Vice President i DFDS.

Timingen i det her nybygningsprog...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157