Rederiernes stort anlagte kampagne, World Careers, der har til formål at lokke unge talenter til Det Blå Danmark, rammer skævt.
Det mener de to fagforbund, 3F Sømændene og CO-Søfart, som dermed melder sig i debatten om, hvordan fødekæden til de maritime erhverv kan sikres i fremtiden.
Læs også: "Vi risikerer at blive den sidste generation til søs...
Fagforbund: Rekrutterings-kampagne rammer skævt
Rederiernes stort anlagte kampagne for at skaffe unge til de maritime erhverv - World Careers - fokuserer for meget på officererne frem for de menige, mener såvel 3F som CO-Søfart. Danske Rederier afviser kritikken
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer