23948sdkhjf

Envotherm har digitaliseret service og support

| Medlemsnyhed | Indrykket af Envotherm A/S

Digitaliseringen af service og support betyder, at kunderne får udført service on-line og sparer timeløn og rejseomkostninger

Envotherm kan sælge anlæg over hele verden, fordi vi tilbyder on-line service og support 24/7. Envotherm har siden 2008 serviceret kunder on-line og har derfor stor erfaring i problemløsning.

Anlæggene har de nyeste sensorer og følere på alle væske-strømme i systemet. Envotherms ingeniører kan via opkobling følge anlægget hos kunden. Det giver mulighed for i god tid at vurdere, om en sliddel skal udskiftes eller om anlægget bør renses.

Vores kunder påskønner denne service, udtaler Vibeke Svendsen, CEO i Envotherm, da det betyder færre omkostninger til service og bedre oppetid af anlægget.

I Envotherms inddampnings-teknologi bliver energien genanvendt i anlægget. Envotherm kan derfor tilbyde en garanti på energiforbruget per behandlet m3 spildevand. Energiforbruget er 45 kWh per m3.

Med Envotherms løsning kender kunden den fulde udgift til behandling af spildevandet, og den udgift er langt under bortskaffelsesomkostningerne, en ny kunde sparer typisk 35-50% p.a. på deres spildevandsudgifter.

 

Se case-stories på Envotherms hjemmeside fra flere referencekunder. www.envotherm.dk

 

Vil du vide mere, kontakt CEO, Vibeke Svendsen, mobil 40279217, eller e-mail, vsv@envotherm.dk

 

Medlemsnyhed

Indrykket af
Envotherm A/S

Lysbjergvej 12
6500 Vojens
Danmark
Envotherm A/S

Send til en kollega

0.118